
Best of MIE is hét LIVE-vervolg op het digitale event Road to MIE. Een happening waar je je verdiept in het brein van de consument, waar je tips en tricks krijgt op het gebied van marketing.
Op 22 en 23 september zie je on stage in Supernova (Jaarbeurs Utrecht) de crème de la crème van het online programma. Met de allerbeste Road to MIE-sessies, een beursvloer en een uitgebreide netwerkborrel.
Een greep uit het hoofdprogramma:
- Culture + Trends NL anno 2021. Wat zijn ze en wat kan je ermee?
Jeannette van der Rhee – InSites Consulting, Arjan Veninga – InSites Consulting - Conversation Design™ maakt de weg vrij naar betere, relevante consumenteninzichten
Jan Kienhuis – Epiphany RBC, Annemieke Onderdelinden – FrieslandCampina - De comeback van het merk in een wereld van ‘digital sameness’
Hubert van Wensen – The USP Company, Hans Middelhoek – The USP Company
Lees alles over het event op MIE.nl